Grasimea abdominala: 9 pasi pe care sa ii urmezi daca vrei sa scapi de ea

Uita aceste doua lucruri

Nu vei arde grasimea abdominala consumand un “aliment minune” sau doar facand un tip anume de exercitii pentru abdomen! In schimb, poti incepe prin a renunta la obiceiurile alimentare nesanatoase si prin a adauga ceva miscare activitatilor de zi cu zi. De exemplu, poti alege sa urci pe scari in loc sa urci cu ascensorul. E un inceput bun! Gandeste-te: unde ai mai putea sa faci niste schimbari?

Mananca mai multe fibre

Legumele cu frunze verzi, leguminoasele, cerealele integrale, nucile si semintele sunt foarte bune atunci cand vrem sa tinem departe grasimea ce s-ar putea depune pe abdomen. Acest tip de grasime sa numeste grasime viscerala si este foarte periculoasa, chiar daca nu o putem vedea sau atinge, deoarece se depune pe organele interne (pancreas, ficat, rinichi).

Ai grija la grasimile din alimentatie

Pentru inceput, incerca sa micsorezi portiile de mancare ce contin grasimi saturate. Ele provin in general din surse animale, cresc nivelul de colesterol rau si pot cauza boli cardiovasculare. Nu trebuie sa elimini grasimile in totalitate totusi, alege sa le consumi pe cele care iti fac bine precum cele provenite din somon, ton sau avocado.

Citeste si: Ce alimente grase ar trebui sa introducem in alimentatia noastra?
Fa cateva sprinturi

Iti place sa alergi ore intregi pe banda? Nu? Ei bine, cateva studii recente au demostrat de curand ca exercitiile de intensitate ridicata, cum ar fi sprinturile de 30 de secunde, au rezultate mult mai bune in arderea grasimilor si sunt si mai usor de strecurat intr-un program incarcat!

Dormi sucifient

Prea putin somn – mai putin de 5 ore pe noapte – poate insemna mai multa grasime pe abdomen. Ai grija! Si daca dormi prea mult – mai mult de 8 ore pe noapte – poti avea acelasi rezultat. Ideal ar fi sa te incadrezi intre 6 si 8 ore de somn in fiecare noapte.

Citeste si: Adevarul despre somnul de frumusete
 Liposuctie?

Din pacate, nici chirurgia plastica nu reprezinta o solutie. O liposuctie sau o cura de slabire rapida nu te pot scapa de grasimea viscerala, iar aceasta este periculoasa pentru sanatatea ta.

Mai putin stres

Stresul te va duce la un consum mai mare de zahar, te va face sa dormi mai putin, sa mergi mai rar la sport si sa consumi mai mult alcool. Cortizolul, “hormonul stresului”, este de asemenea responsabil pentru gasimea abdominala pe care nu ti-o doresti, asa ca, profita de acest motiv si ai grija de tine: asculta muzica preferata, mediteaza mai des, fa miscare sau orice alta activitate ce iti face placere! Relaxeaza-te!

Ce bauturi consumi?

Un cappucino, un suc, o bere, un pahar de vin sau un cocktail – toate acestea contin calorii. Daca incerci sa pierzi cateva kilograme, apa ar trebui sa fie cel mai bun prieten al tau.

Lasa-te de fumat

Mai ai nevoie de motive pentru asta? Daca iti doresti sa faci asta si nu ti-a iesit inca, mai incearca! Cere ajutorul unor specialisti. Ei cu siguranta te vor ajuta sa renunti la tutun definitiv.

Vezi si: 10 sfaturi pentru a te lasa de fumat mai usor

Raluca Hurmuzache

Fondator aaluR.ro Lifestyle Magazine

A coeur vaillant rien d'impossible. www.aalur.ro

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Recent pins
See detail photos fr
Rihanna shows her Fe
Rihanna shows her Fe
View the complete Ch
See detail photos fr
View the complete Sa
View the complete Sa
View the complete An
View the complete An
View the complete Is
View the complete Lo
View the complete Of

Follow us on Facebook
Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a primi saptamanal noutatile aaluR.ro Lifestyle Magazine prin Email.

You have Successfully Subscribed!